'Η ΕΝΩΣΗ ΦΙΛΑΘΛΩΝ ΒΑΡΕΩΝ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ[Ε.ΦΙ.Β.Α.].

'Η ΕΝΩΣΗ ΦΙΛΑΘΛΩΝ ΒΑΡΕΩΝ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ[Ε.ΦΙ.Β.Α.]. ...............ΕΛΠΙΖΕΙ ΣΤΗΝ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΑΣ


Δευτέρα 17 Δεκεμβρίου 2012

ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΑΙΡΟ....


Μια φορά λοιπόν λέει ο βεζίρης: «Χρειαζόμαστε έσοδα. Θα αυξήσουμε τους φόρους. Μόλις το κάνουμε, τράβα έξω Χότζα και πες μου τι κάνει ο κόσμος». Πράγματι λοιπόν πάει ο Χότζας να κόψει κίνηση και γυρίζει στο βεζίρη. «Υπάρχει μια μεγάλη ανησυχία», του λέει. «Ο κόσμος μιλάει όλο γι΄αυτό. Συζητήσεις έντονες». «Ωραία» του λέει. «Βάζω κι άλλους φόρους κι έλα να μου πεις τι γίνεται». Γυρίζει ο Χότζας και του λέει. «Άστα. Τώρα τα πράγματα είναι χειρότερα. Αγρίεψαν. Βρίζουν. Φωνάζουν. Είναι όλοι αγανακτισμένοι». «Ωραία», λέει πάλι εκείνος. «Βάζω κι άλλους φόρους και πες μου». «Βεζίρη μου χανόμαστε», λέει ο Χότζας. «Έχουν βγει έξω κι ακονίζουν μαχαίρια. Μιλάνε για πόλεμο κι ετοιμάζουν επανάσταση». «Ωραία», λέει πάλι ο βεζίρης. «Βάζω χειρότερους ακόμα φόρους. Δες και πες μου». 
Τότε γυρίζει ο Χότζας, με τα μάτια γεμάτα έκπληξη. «Τι να σου πω βεζίρη μου», λέει. «Δεν μπορώ να καταλάβω τι γίνεται τώρα. Έχουν βγει όλοι έξω και ψωνίζουν. Τα μαγαζιά γεμάτα. Κόσμος στις ταβέρνες, στα καφενεία. Κόσμος που γλεντάει κι αγοράζει σαν να μην συμβαίνει τίποτα». «Αχ», λέει τότε ο βεζίρης. «Χότζα μου, τώρα αρχίζει ο πραγματικός κίνδυνος. Γιατί καταλάβανε πως θα τους τα πάρουμε όλα και τα τρώνε»…..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αναγνώστες