'Η ΕΝΩΣΗ ΦΙΛΑΘΛΩΝ ΒΑΡΕΩΝ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ[Ε.ΦΙ.Β.Α.].

'Η ΕΝΩΣΗ ΦΙΛΑΘΛΩΝ ΒΑΡΕΩΝ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ[Ε.ΦΙ.Β.Α.]. ...............ΕΛΠΙΖΕΙ ΣΤΗΝ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΑΣ


Κυριακή 11 Σεπτεμβρίου 2011

ΓΙΑ ΝΑ ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΠΑΛΙΟΙ... ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΝΕΟΙ...

ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΥΓΜΑΧΙΚΗΣ... ΤΡΕΛΛΑΣ



''Ο ΠΑΝΤΕΛΟΝΑΤΟΣ ΠΑΤΡΙΝΟΣ και οι  6-7 η 17 ΧΙΛ ΕΥΡΩ.

ΠΡΟΧΩΡΑΑΤΕ... ΡΕ ΜΟΡΤΕΕΣ... ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΕΔΩ...''

Απολογιστική Γενική συνέλευση Πυγμαχίας στο χωριό του προέδρου της Ομοσπονδίας, στην άκρη της συμπρωτεύουσας για ενίσχυση της περιφέρειας.Τα δικαιούμενα σωματεία ψήφου γύρω στα 35.Στα σωματεία επικρατεί αναβρασμός λόγω του  νέου εισπρακτικού μέτρου να πληρώνουν για  τη συμμετοχή των αθλητών  στους αγώνες.Η πρόβλεψη για ενδεχόμενη   ψήφιση του απολογισμού η μή ήταν 50-50.Το τελικό αποτέλεσμα θα κρινόταν από ένα μόνο ψήφο.
    Ρώτησαν λοιπόν τον Πατρινό εκπρόσωπο οι διαφωνούντες με τα όσα είχαν συμβεί την απερχόμενη περιόδο,έαν και κατά πόσο μπορούσαν να υπολογίζουν σε αυτόν,πριν ξεκινήσουν από την Αθήνα και ξανά πριν την έναρξη της κρίσιμης ψηφοφορίας. Έλαβαν δε και τις δύο φορές τη ίδια απάντηση,
''ΠΡΟΧΩΡΑΑΤΕ... ΡΕ ΜΟΡΤΕΕΣ... ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΕΔΩ...''
    Από το αποτέλεσμα της ψηφοφορίας προέκυψε, αυτός ήταν εκεί...αλλά για τους διοικούντες,που όλοι μαζί το προηγούμενο βράδυ μαζί έτρωγαν,χόρευαν και βαρούσαν παλαμάκια στον 'παντελονάτο Πατρινό'. Πληροφορίες κακές αναφέρουν''υποθέτουν ότι η συμφωνία κλείστηκε το βράδυ που  χόρευαν σε 6-7 ή δέκα επτά χιλίαδες ευρώ.''
Κατόπιν των ανωτέρω, ο λόγος του έγινε ανέκδοτο,
''ΠΡΟΧΩΡΑΑΤΕ... ΡΕ  ΜΟΡΤΕΕΣ... ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΕΔΩ...''


έγραψε
ο Θόδωρος Συνοδινός.







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αναγνώστες