'Η ΕΝΩΣΗ ΦΙΛΑΘΛΩΝ ΒΑΡΕΩΝ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ[Ε.ΦΙ.Β.Α.].

'Η ΕΝΩΣΗ ΦΙΛΑΘΛΩΝ ΒΑΡΕΩΝ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ[Ε.ΦΙ.Β.Α.]. ...............ΕΛΠΙΖΕΙ ΣΤΗΝ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΑΣ


Παρασκευή 25 Φεβρουαρίου 2011

Το πε και το κάνει...


Το πε και το κάνει ο Ανέστης
"Goal" 13:19 
mail to Εκτυπώστε το Αρθρο Μεγαλύτερα Γράμματα Μικρότερα Γράμματα 
ΤΗΣ ΜΑΡΙΑΣ ΚΑΟΥΚΗ
Το ταλέντο το έχει και το έχει αποδείξει με την κατάκτηση του χάλκινου μεταλλίου το 2008 στο Ευρωπαϊκό αλλά στη μη ολυμπιακή κατηγορία των -72 κ. Το Σάββατο ο Ανέστης Νικολαΐδης έδειξε ότι έχει και το μέταλλο να τα καταφέρει το ίδιο καλά και στα -80 κ. και να βγάλει ασπροπρόσωπο τον αδερφό του Αλέξανδρο και δις «ασημένιο» ολυμπιονίκη στα +80 κ., που μόλις πριν από δύο 24ωρα είχε αποκαλύψει στο «Goal» πως θέλει να τον κάνει... κόπια του. Και το είπε και το κάνει!Το πε και το κάνει ο Ανέστης
Το Σάββατο ο 21χρονος Ανέστης Νικολαΐδης στην πρώτη του επίσημη εμφάνιση στη νέα του κατηγορία στέφθηκε πανελληνιονίκης στο «Μίκρα 3» της Θεσσαλονίκης. Κι επειδή η αξία του ηττημένου δίνει δόξα στο νικητή, αντίπαλός του στον τελικό ήταν ο Νίκος Τζέλλος, ο οποίος πέρυσι κατέκτησε το αργυρό μετάλλιο στην Αγ. Πετρούπολη. Ο Τζέλλος δεν είναι νέος στα -80κ. «Είναι πολύ καλός αθλητής. Εγινε ένας κλειστός τελικός» είπε ο 21χρονος Νικολαΐδης, ο οποίος επικράτησε 2-1 του Κοζανίτη αντιπάλου του και διαπίστωσε: «Αυτά τα κιλά μου ταιριάζουν πάρα πολύ. Αγωνίζομαι καλύτερα στη νέα μου κατηγορία. Το διαπίστωσα και στην ταχύτητά μου και τη δύναμή μου. Μου βγαίνει πιο σωστά η τακτική μου? Δεν νομίζω ν’ αλλάξω ξανά κατηγορία. Εδώ θα μείνω».
Και βέβαια, η κατάκτηση του χρυσού μεταλλίου στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα έγινε υπό το βλέμμα του Αλέξανδρου Νικολαΐδη, που βρισκόταν στις κερκίδες, και υπό τις οδηγίες του προπονητή του, Κώστα Τζιδημόπουλου, του ανθρώπου που είχε στο πλευρό του ο Αλέξανδρος στο Πεκίνο, όταν ανέβηκε στο δεύτερο σκαλί του βάθρου των Ολυμπιακών Αγώνων.
«Ναι, είχα τον θείο μου μαζί» τονίζει ο Ανέστης Νικολαΐδης, που φωνάζει έτσι τον προπονητή του, αν και η συγγένεια που τους συνδέει δεν είναι αυτή του θείου και ανιψιού. Ο Τζιδημόπουλος έχει βαφτίσει την αδερφή του.
«Οι οικογένειές μας είναι πολύ δεμένες. Είναι πολλά χρόνια φίλος με τον πατέρα μου και τον αποκαλούμε θείο! Ούτε κόουτς ούτε δάσκαλο. Αλλωστε, κάθε φορά που ανεβαίνει από την Αθήνα στη Θεσσαλονίκη, μένει σε μας» προσθέτει ο Ανέστης.ΠΗΓΗ:sentragoal.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αναγνώστες