'Η ΕΝΩΣΗ ΦΙΛΑΘΛΩΝ ΒΑΡΕΩΝ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ[Ε.ΦΙ.Β.Α.].

'Η ΕΝΩΣΗ ΦΙΛΑΘΛΩΝ ΒΑΡΕΩΝ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ[Ε.ΦΙ.Β.Α.]. ...............ΕΛΠΙΖΕΙ ΣΤΗΝ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΑΣ


Τρίτη 30 Νοεμβρίου 2010

Πρωταθλητής Ευρώπης στο ζετέ ο Μαρτασίδης

  • 25/11/2010, 15:57 
Πρωταθλητής Ευρώπης στο ζετέ ο Μαρτασίδης
Πρωταθλητής Ευρώπης στην κίνηση του ζετέ της κατηγορίας των 77 κιλών και δεύτερος στο σύνολο, στέφθηκε σήμερα ο Αντώνης Μαρτασίδης στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Αρσης Βαρών εφήβων/νεανίδων, που διεξάγεται στη Λευκωσία, παράλληλα με το αντίστοιχο των U23. Ο 18χρονος αθλητής του Ηρακλή Καβάλας, σήκωσε 182 κιλά στο ζετέ, επίδοση που του χάρισε και την πρώτη θέση, ενώ με 327 κιλά στο σύνολο ήταν δεύτερος. Στην κίνηση του αρασέ κατετάγη πέμπτος με 145 κιλά.

Ο Μαρτασίδης μετά από αυτή τη μεγάλη διάκριση τόνισε: «Όταν ανέβηκα στο πλατό για τα 182 κιλά ήξερα πως αν τα σήκωνα θα κέρδιζα ένα μετάλλιο. Δεν γνώριζα βέβαια εκείνη τη στιγμή αν θα ήταν το χρυσό, αλλά εμένα με ένοιαζε περισσότερο να δώσω όλες μου τις δυνάμεις. Σήκωσα την μπάρα πιο πολύ με τη θέληση παρά με τη δύναμη» και πρόσθεσε: «Δούλεψα πολύ σκληρά με τους προπονητές μου φέτος και πίστεψα στις δυνάμεις μου. Με καθοδήγησαν σωστά και ανέβηκα σε υψηλότερα επίπεδα από πλευράς ψυχολογίας. Στο μυαλό μου είχα τη κατάκτηση διακρίσεων στους αγώνες της Κύπρου και χαίρομαι που τελικά το όνειρό μου έγινε πραγματικότητα. Τώρα σκέφτομαι ακόμα και τη συμμετοχή μου στο Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα ανδρών του 2011».

Δηλώσεις για την επιτυχία αυτή έκανε και ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Άρσης Βαρών, Πύρρος Δήμας: «Για εμάς είναι αναμφίβολα μια νέα αρχή και βέβαια επειδή είμαστε άνθρωποι της σκληρής δουλειάς ελπίζουμε και πιστεύουμε σε καλύτερες μέρες. Η άρση βαρών ολοένα και θα αναπτύσσεται περισσότερο με κανόνες, οργάνωση, μεράκι και προσπάθεια». 

http://www.sport-fm.gr

Νικητής της κατηγορίας των 77κ αναδείχθηκε ο Ρουμάνος Γκισόιου με 151κ. αρασέ, 180κ ζετέ και 331κ σύνολο. 

Επιμέλεια: Παναγιώτης Κεφαλάς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αναγνώστες