'Η ΕΝΩΣΗ ΦΙΛΑΘΛΩΝ ΒΑΡΕΩΝ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ[Ε.ΦΙ.Β.Α.].

'Η ΕΝΩΣΗ ΦΙΛΑΘΛΩΝ ΒΑΡΕΩΝ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ[Ε.ΦΙ.Β.Α.]. ...............ΕΛΠΙΖΕΙ ΣΤΗΝ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΑΣ


Τρίτη 15 Ιανουαρίου 2013

Δυναμική επιστροφή για την Τασίδου! (συνέντευξη)



Δυναμική επιστροφή για την Τασίδου! (συνέντευξη)

Επιμέλεια άρθρου:  Πηνελόπη Ντρες
Δυναμική επιστροφή για την Τασίδου! (συνέντευξη)
Είναι μια αθλήτρια χαμηλών τόνων! Μια δυνατή πυγμάχος η οποία δεν αλλάζει το στιλ της με τίποτα! Την είχαμε χάσει λόγω τραυματισμού ένα διάστημα που την κράτησε μακριά από τα ρινγκ.
Τώρα η Τζένη επιστρέφει και πολύ δυναμικά μάλιστα. Είναι σκληρό καρύδι... και δεν μασάει! Τι κι αν η βοήθεια σε αυτή τη χώρα...θα αργήσει για τα επόμενα 1000 χρόνια; Κάποιοι αθλητές είναι μαχητές και μεταφορικά .... και στην κυριολεξία ! Και τώρα το THE BATTLE 4.... Θα δουμε την Τζένη Τασίδου στο THE BATTLE 4;

jennytasidou_1


Τζένη, θα σε δουμε στο THE BATTLE 4; Πώς προέκυψε η πρόταση από τον Στέφανο Κωνσταντινίδη;

Αποφάσισα να σταματήσω την ερασιτεχνική πυγμαχία και να αρχίσω επαγγελματική. Μου πρότειναν να παίξω στο THE BATTLE 4, είμαστε υπο συζητήσεις και περιμένουμε!


Μετά από πόσο καιρό φοράς γάντια και ανεβαίνεις στο ρινγκ; 'Εχεις άγχος για όλο αυτό;

Έχω να παίξω αγώνα εδώ και ενάμιση χρόνο. Αν και ποτέ δεν το άφησα το άθλημα. Ήμουν στην Γαλλία πέρσι τέτοιο καιρό σε ένα camp. Πάντα έχω άγχος αλλά το μετατρέπω προς όφελός μου για να γίνεται δημιουργικό άγχος!



jennytasidou_4

Μέσα στα χριστούγεννα είχες έναν μικρό τραυματισμό, γύρισες ξανά στις προπονήσεις; Και πόσο σκληρές είναι οι προπονήσεις σου καθημερινά;

Δυστυχώς είχα έναν τραυματισμό όμως με βοληθησαν πάρα πολύ στο φυσικοθεραπευτήριο. Η προπόνηση είναι σκληρή με διπλές προπονήσεις αλλά μου αρέσει πάρα πολύ αυτό που ζω και το διασκεδάζω!


jennytasidou_6


Πώς σου φαίνονται όλες αυτές οι μεγάλες διοργανώσεις πολεμικών τεχνών στην ελλαδα και γιατι θεωρείς ότι αναπτύσσονται τοσο πολύ τώρα τελευταία;

Είναι καιρός και στην Ελλάδα να αρχίσουν να γίνονται ακόμα πιο πολλές διοργανώσεις. Τα παιδιά διψάνε να παίξουν αγώνες.


jennytasidou_5


Πόσο δύσκολος ειναι ο πρωταθλητισμός στις μέρες μας, όταν δεν υπάρχει βοήθεια από πουθενά, δεν υπάρχουν χορηγοί αλλά και ούτε υποδομή από το κράτος να ανθίσουν... όλο και περισσότερα ταλέντα;

Δυστυχώς εμείς τα ελληνόπουλα πάμε με τον σταυρό στο χέρι αλλά πάντα αν αγαπάς αυτό που κάνεις θα λάμψεις μέσα στο σκοτάδι!


Η σχολή που διδάσκεις είναι Muay thai... εκτός από τα τμήματα τα δικά σου φυσικά της πυγμαχίας. θα δοκίμαζες να παίξεις Muay thai;

 Οχι !!! Είμαι καθαρά πυγμάχος !! Ακόμα θέλω να πω ότι θα κατέβω με το Golden Corner με τον Νίκο Γιδάκο, τον Δημήτρη Ξερικό και όλη την ομάδα. Και πάντα στο πλευρό της προετοιμασίας μου είναι ο πρώτος μου δάσκαλος Αrtour Mikaelian!!

 πηγη:http://skaouter.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αναγνώστες