'Η ΕΝΩΣΗ ΦΙΛΑΘΛΩΝ ΒΑΡΕΩΝ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ[Ε.ΦΙ.Β.Α.].

'Η ΕΝΩΣΗ ΦΙΛΑΘΛΩΝ ΒΑΡΕΩΝ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ[Ε.ΦΙ.Β.Α.]. ...............ΕΛΠΙΖΕΙ ΣΤΗΝ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΑΣ


Κυριακή 3 Οκτωβρίου 2010

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ...οικολογική αυτοκιίνηση...


Υδρογόνο κατ' οίκον
 
Μια νέα πρόταση για τον ανεφοδιασμό 
με υδρογόνο των οχημάτων κυψελών καυσίμου...
Οικολογική αυτοκίνηση

Επιμέλεια: Νίκος Λουπάκης
Rinspeed UC
Δρόμοι και σιδηρόδρομοι...
 Στη Γενεύη «ξαναχτύπησε» ο κ. Frank M. Rinderknecht, ιδιοκτήτης της γνωστής για τις τολμηρές της προτάσεις/μετατροπές ελβετικής εταιρείας Rinspeed. Πριν από περίπου δύο χρόνια δημοσιεύαμε φωτογραφίες του αμφίβιου/υποβρύχιου ηλεκτροκίνητου σπορ αυτοκινήτου sQuba, τώρα οι Ελβετοί επανέρχονται με κάτι λιγότερο εντυπωσιακό, αλλά πολύ πιο ουσιαστικό, καθώς η ουσία του διθέσιου «UC» (Urban Commuter)* δεν περιορίζεται στα 2,6 μέτρα του μήκους του ούτε στο γεγονός ότι είναι ηλεκτροκίνητο.
Βλέπετε, οι μικρές διαστάσεις του δεν του επιτρέπουν μόνο να κυκλοφορεί και να παρκάρει εύκολα στα αστικά κέντρα, αλλά και να «επιβιβάζεται» σε ειδικά διαμορφωμένα τρένα, όταν ο ιδιοκτήτης του θέλει να κάνει κάποιο μικρό ή μεγάλο ταξίδι. Στο πλαίσιο αυτό, το UC διαθέτει πρόσβαση στο Ιντερνετ, ώστε ο οδηγός να μπορεί να κλείνει θέση στο τρένο εν κινήσει. Το ενδιαφέρον είναι ότι οι άνθρωποι της Rinspeed συζητούν ήδη με εταιρείες σιδηροδρόμων το ενδεχόμενο υλοποίησης του φιλόδοξου αυτού σχεδίου, που δίνει μια άλλη προοπτική στη μηδενικών ρύπων αυτοκίνηση.
Ο κινητήρας είναι ασύγχρονος ισχύος 30 kW (41 ίππων), η τελική ταχύτητα φτάνει τα 120 χλμ./ώρα, ενώ η μέγιστη αυτονομία που παρέχουν οι μπαταρίες ιόντων λιθίου (12 kWh) της γερμανικής Li-Tec (κοινής εταιρείας των Evonik και Daimler) φτάνει τα 105 χλμ. Η στάνταρ επαναφόρτιση για αυτονομία 50 χλμ. (230V - 10A/16A) θα διαρκεί περίπου 3 ώρες, ενώ η ταχεία (400V - 32A) ολοκληρώνεται σε 20 λεπτά. Το αμάξωμα είναι κατασκευασμένο από ατσάλι και σύνθετα υλικά, το συνολικό βάρος φτάνει τα 980 κιλά, ενώ τα 195/40 R17 ελαστικά είναι τοποθετημένα σε ειδικές ζάντες βάρους μόλις 6,2 κιλών. Τέλος, ένα ακόμα χαρακτηριστικό που διαφοροποιεί το UC από τα υπάρχοντα «μικρά» είναι το γεγονός ότι δεν διαθέτει τιμόνι, αλλά joystick, για το οποίο ο κ. Rinderknecht υπόσχεται ότι θα παρέχει εξαιρετική αίσθηση της οδήγησης!..
*(αστικός «ταξιδευτής», αυτός που πηγαινοέρχεται κάθε μέρα με τη συγκοινωνία)
eco:Drive Fleet

ΠΗΓΗ: ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ.GRΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ για αυτοκίνηση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αναγνώστες