'Η ΕΝΩΣΗ ΦΙΛΑΘΛΩΝ ΒΑΡΕΩΝ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ[Ε.ΦΙ.Β.Α.].

'Η ΕΝΩΣΗ ΦΙΛΑΘΛΩΝ ΒΑΡΕΩΝ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ[Ε.ΦΙ.Β.Α.]. ...............ΕΛΠΙΖΕΙ ΣΤΗΝ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΑΣ


Δευτέρα 21 Νοεμβρίου 2011

Γεννήθηκα άνθρωπος...Λίγοι καλοί φίλοι...Ωραίες αναμνήσεις...:Όρεξη για δουλειά!


  Άγγελος 
Μενδρινός
Γεννήθηκα άνθρωπος. 
Αργότερα αποφάσισα να γίνω δημοσιογράφος.
 Τότε δεν φώναζε ο κόσμος «αλήτες, ρουφιάνοι, δημοσιογράφοι»,
 αλλά θυμάμαι τον πατέρα μου να ντρέπεται να πει ότι ήμουν δημοσιογράφος. 
Ήταν μπροστά από την εποχή του. Παράπονο δεν έχω. 
Πριν το ΔΝΤ και τη κρίση στον τύπο εργάστηκα σε πολλά μέσα. 
Σε «Φως των σπορ», (δύο φορές), «Ελεύθερο Τύπο» (τρεις φορές), «24 ώρες», «Η Πρώτη», «Ώρα των σπορ», «Sportime» όπου έφθασα να γίνω και διευθυντής (τρομάρα μου…). 
Στη τηλεόραση δούλεψα στο ΜΕΓΚΑ για 15 χρόνια, από τη πρώτη μέρα της λειτουργίας του, στην ΕΡΤ άλλα τέσσερα χρόνια και τώρα στο ΟΠΑΠ tv. 
 Κι από τα ερτζιανά δεν έχω παράπονο (ΣΚΑΙ, Flash 9,61, Κανάλι 1, Ράδιο 5, ΕΡΑ ΣΠΟΡ).
 Τι έμεινε απ’ όλα αυτά. Λίγοι καλοί φίλοι και πολλές ωραίες αναμνήσεις και το βασικότερο: Όρεξη για δουλειά!
πηγη:pamesports.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αναγνώστες