'Η ΕΝΩΣΗ ΦΙΛΑΘΛΩΝ ΒΑΡΕΩΝ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ[Ε.ΦΙ.Β.Α.].

'Η ΕΝΩΣΗ ΦΙΛΑΘΛΩΝ ΒΑΡΕΩΝ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ[Ε.ΦΙ.Β.Α.]. ...............ΕΛΠΙΖΕΙ ΣΤΗΝ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΑΣ


Πέμπτη 9 Αυγούστου 2012

Ολυμπιακοί Αγώνες: Πρεβολαράκη: «Πάλεψα, αλλά δεν μου βγήκε»''ΩΡΑΙΑ Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΣΟΥ ΜΑΡΙΑ ΜΠΡΑΒΟ!!!ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΕΡΗΦΑΝΟΙ.!!! ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΣΟΥ ΑΝΗΚΕΙ!!!''


Ολυμπιακοί Αγώνες: Πρεβολαράκη: «Πάλεψα, αλλά δεν μου βγήκε»

Ολυμπιακοί Αγώνες: Πρεβολαράκη: «Πάλεψα, αλλά δεν μου βγήκε»
Απογοητευμένη ήταν η Μαρία Πρεβολαράκη από την ήττα της στα σημεία από την Γιούλια Ράτκεβιτς (Αζερμπαϊτζάν) και τον αποκλεισμό της από τη συνέχεια των αγώνων στην πάλη γυναικών 55 κιλών.
«Ο αγώνας δεν πήγε όπως θα ήθελα. Κάποια λάθη και από τη διαιτησία και από μένα μας στοίχισαν το ματς. Η αντίπαλός μου ήταν δύσκολη και είχα χάσει και πάλι στο προολυμπιακό τουρνουά. Τώρα είχα προετοιμαστεί καλύτερα, πάλεψα καλύτερα, δεν μας βγήκε, ελπίζω να τα καταφέρω κάποια άλλη φορά. Ήταν η πρώτη μου συμμετοχή σε Ολυμπιακούς Αγώνες», ανέφερε της η 20χρονη αθλήτρια.
Για την συμμετοχή της στους αγώνες σημείωσε: «Ήταν όνειρο ζωής να έρθω στους Ολυμπιακούς Αγώνες, αλλά δεν έχω την εμπειρία που έχουν άλλες αθλήτριες οι οποίες είναι μεγαλύτερες. Ελπίζω στο μέλλον, με περισσότερη προπόνηση και με περισσότερη εμπειρία να τα πάω καλύτερα. Οι μέχρι τώρα διακρίσεις μου είναι σε επίπεδο νεανίδων. Τώρα σε επίπεδο γυναικών θέλω ακόμη κάποια χρόνια για να έρθω και εγώ στο δικό τους επίπεδο. Πιστεύω ότι σε 2-3 χρόνια να έρθουν οι διακρίσεις και στις γυναίκες».
Τέλος, για την κλήρωση που είχε στο ολυμπιακό τουρνουά, υπογράμμισε: «Ακόμη και αν περνούσα σήμερα την αντίπαλό μου, η επόμενη που θα αγωνιζόμουν, η Ιαπωνέζα Σαόρι Γιοσίντα είναι πολύ δυνατή και δεν έχει χάσει ποτέ σε μεγάλους αγώνες, Ολυμπιακούς (σ.σ. νικήτρια το 2004 και το 2008) και παγκόσμια πρωταθλήτρια. Ήταν δύσκολη η κλήρωση».

σχόλιο:

ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΣΥΝΟΔΙΝΟΣ
 '9 Αυγούστου 2012 6:54μ.μ
ΩΡΑΙΑ Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΣΟΥ ΜΑΡΙΑ ΜΠΡΑΒΟ!!!
ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΕΡΗΦΑΝΟΙ.!!!
ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΣΟΥ ΑΝΗΚΕΙ!!!


ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ

Προσπάθησε όσο μπορούσε η 21 ετών πρωταθλήτρια της ελεύθερης πάλης Μαρία Πρεβολαράκη, αλλά υστερούσε κυρίως στην εμπειρία της Αζέρας Γιούλια Ράτκεβιτς, που έχει στη συλλογή της χρυσά και άλλα παγκόσμια μετάλλια. Εχασε με 0-2 γύρους (0-1, 0-2). Κατετάγη 15η στις 19.

1 σχόλιο:

  1. ΩΡΑΙΑ Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΣΟΥ ΜΑΡΙΑ ΜΠΡΑΒΟ!!!
    ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΕΡΗΦΑΝΟΙ.!!!
    ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΣΟΥ ΑΝΗΚΕΙ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αναγνώστες