'Η ΕΝΩΣΗ ΦΙΛΑΘΛΩΝ ΒΑΡΕΩΝ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ[Ε.ΦΙ.Β.Α.].

'Η ΕΝΩΣΗ ΦΙΛΑΘΛΩΝ ΒΑΡΕΩΝ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ[Ε.ΦΙ.Β.Α.]. ...............ΕΛΠΙΖΕΙ ΣΤΗΝ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΑΣ


Σάββατο 14 Ιανουαρίου 2012

Η ΓΛΩΣΣΑ ΚΟΚΑΛΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΚΟΚΑΛΑ ΤΣΑΚΙΖΕΙ..Ελληνική Παροιμία ...

pamesports.gr

Τα δέκα «θέλω» των ερασιτεχνών παραγόντων

Από τονΠ.Περπερίδης

Αφού γράψαμε χθες ένα πολύ ωραίο μονόπρακτο, με θέμα τον φανταστικό διάλογο του Παντελή με τον Αχιλλέα (πρόσωπα της νοσηρής φαντασίας μου) , απόψε λέω να γράψω έναν μονόλογο που θα μπορούσε να είναι η ονείρωξη του κλασσικού Έλληνα ερασιτέχνη παράγοντα. Οποιουδήποτε αθλήματος.
 Όχι μόνο (αλλά κυρίως) του φιλέ.
 Αυτά είναι τα ... 10 θέλω τους:

«1. Θέλω να ζω ΑΠΟ το άθλημα που υπηρετώ, όχι ΓΙΑ το άθλημα που υπηρετώ.

2. Θέλω να δουλεύω λίγο και να κερδίζω πολλά. Να έχω το μέγιστο κέρδος από την ομάδα/ ομοσπονδία / ένωση που (συν)διοικώ, με την ελάχιστη προσπάθεια. Προβολή, οικονομικά οφέλη για τις επιχειρήσεις μου, πολιτική πίεση για τις δουλειές μου. Θέλω να μην μπαίνω σε διαδικασίες να εκπονώ σχέδια για την ανάπτυξη του αθλήματος μου. Θέλω άλλοι να σχεδιάζουν κι εγώ να υπογράφω και να κάνω δηλώσεις. Θέλω να έχω 100 συμβούλους.

3. Θέλω να βγάζω φωτογραφίες θριάμβου επί των έργων μου, να δίνω συνεντεύξεις και να φωτογραφίζομαι συνέχεια. Να κάνω ταξίδια πληρωμένα και να σέρνω πίσω μου «στρατούς» που θα μου λένε πάντα «ναι» και θα με λιβανίζουν. Να κάνω μεγάλες διοργανώσεις ξοδεύοντας τα μαλλιά της κεφαλής μου και να βγάζω λόγους.

4. Θέλω η καρέκλα μου να βοηθήσει ένα μελλοντικό πολιτικό ή επιχειρηματικό άνοιγμα.

5. Θέλω να είμαι η απόλυτη αυθεντία στον χώρο μου, να μην μου πηγαίνει κόντρα κανείς, να με θεωρούν κορυφαίο παράγοντα όλων των εποχών. Όποιος αμφισβητεί το έργο μου να τιμωρείται αυστηρά για εξύβριση. Να μην μιλάει κανείς κι εγώ να λέω και να κάνω ό,τι θέλω, χωρίς κανέναν έλεγχο.
6. Θέλω να χρησιμοποιώ τους αθλητές της ομάδας/ ομοσπονδίας/ ένωσής μου για να κάνουν επιτυχίες. Θέλω να τους πληρώνω όποτε μπορώ και αν μπορώ. Όταν δεν μπορώ (γιατί έχω «παντελονιάσει» τα λεφτά, θέλω να μην αντιδρά κανείς και να μην λειτουργεί καμία Επιτροπή Επίλυσης Οικονομικών Διαφορών. Θέλω όσα χρέη έχω από το παρελθόν να παραγραφούν άμεσα.
7. Θέλω να ψηφιστεί ο νέος αθλητικός νόμος και να ισχύσει η ευθύνη διεξαγωγής των πρωταθλημάτων από τις ομοσπονδίες. Θέλω να γυρίσουμε στον ερασιτεχνισμό και να καταργηθούν οι ΚΑΕ, τα ΤΑΑ και οι λοιπές αηδίες. Θέλω να μην καταβάλω ασφαλιστικές εισφορές, να βάλω πλαφόν στις αμοιβές των παικτών και να τους πληρώνω όσο, όπως και όποτε θέλω εγώ. Εάν μου κουνιούνται να τους κολλάω (με τσίχλα) το δελτίο στον τοίχο. Οι νέοι να μην έχουν κανένα απολύτως δικαίωμα όταν υπογράφουν δελτίο. Δια της κατάργησης των ΚΑΕ / ΤΑΑ θέλω να σβήσω όλα τα χρέη του παρελθόντος, γιατί θα διαλύσω τις εταιρείες, θα κλείσω τα ΑΦΜ και όλα θα μπουν στο χρονοντούλαπο (λέω εγώ τώρα). Θέλω να βγει από το νόμο το άρθρο που προβλέπει ευθύνη προέδρων για οφειλές και εκκρεμότητες. Δεν θέλω ευθύνες.
8. Θέλω η ομοσπονδία / ένωσή / ομάδα μου να επιβιώνει ΜΟΝΟ με κρατικό χρήμα. Βαριέμαι να ψάχνω χορηγούς. Άλλωστε δεν ξέρω και τον τρόπο. Η ΓΓΑ θέλω να  μου δίνει πολλά λεφτά και μην με ελέγχει. Τα οικονομικά θέματα μου να μην βγαίνουν σε καμία  «Διαύγεια». Θα τα σπρώχνω όπου θέλω, όπως θέλω, όποτε θέλω και ΑΝ θέλω. 
9. Θέλω να καταργηθούν ο ΠΣΑΚ , ο ΠΑΣΑΠ και όλοι οι καταραμένοι συνδικαλιστικοί φορείς. Σιγά μη δίνω λόγο στους αθλητές.
10. Θέλω να μην μου πηγαίνει κόντρα κανένας δημοσιογράφος. Να με γλείφουν από το πρωϊ μέχρι το βράδυ, να γράφουν ό,τι τους λέω και να είναι ο στρατός μου. Θα τους πετάω κι ένα ξεροκόμματο με γραφεία τύπου και θα τους έχω «σήκω-σήκω, κάτσε-κάτσε».
Μπορώ; »
Η απάντηση του 2012 είναι βγαλμένη από διαφήμιση: ΔΕ ΝΟΜΙΖΩ (βάλτε όποιο όνομα θέλετε, δεν αλλάζει κάτι) ΤΑΚΗ. Αυτό που επιχειρούν οι παραγοντάρες αυτής της χώρας δεν θα περάσει. Ήδη οι αποκαλύψεις άρχισαν. Διαβάστε τί καταγγέλει σήμερα ο ΠΑΣΑΠ (Πανελλήνιος Σύνδεσμος Αμειβομένων Πετοσφαιριστών) για την επαγγελματική Α1 των ερασιτεχνών παραγόντων:
«...Επιτέλους ενημερωθήκαμε για τη θέση της ΕΟΠΕ για τους όρους των συμβολαίων, η οποία αφήνει τους αθλητές ( ιδίως τους νεότερους ), έρμαια στις διαθέσεις των ΤΑΑ. Ήδη από τα 100 «επαγγελματικά» συμβόλαια που έχουμε στα χέρια μας προκύπτουν τα εξής στοιχεία: 33% των αθλητών είναι ασφαλισμένοι ( βάση του συμβολαίου ) με πλήρη απασχόληση, 35% με μερική και 32% με δίωρη!
•    Έχουν βάλει εντέχνως αρκετές ομάδες, σε δεκάδες συμβόλαια ως ημερομηνία λήξης την 30.4.2012; Είναι ή δεν είναι παράνομο βάση του ισχύοντος Κανονισμού Σχέσεων ΤΑΑ-αθλητών;...»
ΣΟΚ; Για τους γνωρίζοντες όχι. Σύντομα θα βγουν κι άλλοι αριθμοί κι άλλες καταγγελίες. Ανυπομονώ για την ώρα των ακάλυπτων επιταγών, των οικονομικών παρατυπιών (για να μην γράψω τίποτε άλλο ακόμα τουλάχιστον) και της ασύλληπτης κακοδιαχείρισης.
Ο νέος αθλητικός νόμος (πάνω στον οποίο πατάνε όλοι οι ερασιτέχνες παράγοντες αυτής της χώρας για να εξυφαίνουν τα σενάρια των ονειρώξεών τους) είναι το τέλος το αθλητισμού και σίγουρα το τέλος των αθλητών που από την εξαθλίωση θα περάσουν στην εξαφάνιση. Υπάρχουν δύο λύσεις. Η μία είναι η λύση Παπαδημητρίου/Φράγκου/Τζούριτς/Ρουμελιώτη. Πρόκειται για τη λύση ''ΦΙΛΑΚΙΑ''! Η άλλη λύση όσων αναγκαστικά θα μείνουν πίσω είναι ο ΑΝΕΝΔΟΤΟΣ. Και αυτός έχει ήδη αρχίσει κόντρα στους Μπιτσαξήδες και τους Ομοσπονδιάρχες αυτού του ασύλληπτου μπουρδέλου που λέγεται ελληνικός αθλητισμός.
Ευτυχώς ο ανένδοτος μπορεί να έχει αποτελέσματα, διότι μέσα στον βούρκο υπάρχουν και παράγοντες-διαμάντια. Τεχνοκράτες, με όραμα, με γνώσεις και δίψα για να προσφέρουν και μόνο για να προσφέρουν. Από αγάπη, από κάποιο μεταφυσικό βίτσιο. Εν πάση περιπτώσει υπάρχουν και ασφυκτιούν ανάμεσα σε μικρά ή μεγάλα ''λαμόγια'', ανάμεσα σε πολύ άσχετους και πάρα πολύ επικίνδυνους. Ελάτε να τους ανοίξουμε όλοι μαζί τον δρόμο.
Η πρόσκληση απευθύνεται ΜΟΝΟ σε αθλητές και άλλους πραγματικούς υπηρέτες ενός οικοδομήματος που το κάνουν να καταρρέει.
Υ.Γ (1): Μάνο έμπαινε κι εσύ, πριν είναι πολύ αργά!!!
Υ.Γ (2): Ο ερασιτέχνης κατά μία έννοια είναι ο ρομαντικός. Ναι, μόνο που ο ρομαντισμός των δικών μας ερασιτεχνών εξαντλείται στην διαιώνιση της ανυπαρξίας και της έλλειψης οράματος.
Υ.Γ (3): Όποιοι δηλώνουν ανιδιοτελείς και χομπίστες, ας ασχοληθούν με κάποιο άλλο χόμπι. Κυνήγι, ψάρεμα, ο,τιδήποτε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αναγνώστες