'Η ΕΝΩΣΗ ΦΙΛΑΘΛΩΝ ΒΑΡΕΩΝ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ[Ε.ΦΙ.Β.Α.].

'Η ΕΝΩΣΗ ΦΙΛΑΘΛΩΝ ΒΑΡΕΩΝ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ[Ε.ΦΙ.Β.Α.]. ...............ΕΛΠΙΖΕΙ ΣΤΗΝ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΑΣ


Τρίτη 5 Ιουλίου 2011

Νικολαΐδης: «Μόνο χρυσό το 2012»


Νικολαΐδης: «Μόνο χρυσό το 2012»

Νικολαΐδης: «Μόνο χρυσό το 2012»
Ο Αλέξανδρος Νικολαΐδης αφιερώνει την ολυμπιακή πρόκριση στον γιο του και θέτει ως μοναδικό στόχο την κατάκτηση του χρυσού μεταλλίου.
Ο 3,5 μηνών γιος του ήταν στο μυαλό του Αλέξανδρου Νικολαΐδη λίγες ώρες μετά την επίτευξη της πρόκρισης στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Λονδίνου, μέσω του παγκόσμιου προολυμπιακού τουρνουά του Μπακού. «Αφιερώνω την πρόκριση στο γιόκα μου, που είναι και γουρλής!», δήλωσε στο ΑΠΕ ο δις «αργυρός» Ολυμπιονίκης.
«Αισθάνομαι ευλογημένος που έχω κερδίσει την αγάπη του κόσμου από το 2000, όταν στη δύσκολη στιγμή της καριέρας μου, που είχα τεθεί εκτός λόγω τραυματισμού, ήταν στο πλευρό μου. Είναι τεράστια η χαρά που ο κόσμος είναι δίπλα μου και είναι πραγματική ευλογία για έναν αθλητή του δικού μου χώρου, ο οποίος όταν σταματήσει τη σταδιοδρομία του και δεν θα έχει τις απολαβές που έχουν άλλοι, να έχει την ηθική ικανοποίηση από την αγάπη του κόσμου», είπε ο Νικολαΐδης.
Τα... μαγικά των διοργανωτών
Αναφερόμενος στη διοργάνωση, δήλωσε: «Ήμασταν 28 αθλητές και αυτό σημαίνει ότι δεν υπήρχαν ανταγωνιστές χαμηλού επιπέδου. Όλοι ήταν ικανοί για την πρόκριση. Με μεγάλη έκπληξη και κυρίως αρνητική έκπληξη, οι υπεύθυνοι σκαρφίστηκαν ένα λόγο για να μην αγωνιστούμε με ηλεκτρονικούς θώρακες. Αυτή πάντως είναι τελευταία φορά, καθώς η ΔΟΕ δεν θα το επιτρέψει ξανά. Στους Ολυμπιακούς Αγώνες δεν μπορούν να γίνουν αυτά που έγιναν εδώ. Στον ημιτελικό και στο «μικρό τελικό» έγιναν περίεργα πράγματα. Ωστόσο, κρατάω την αισιοδοξία μου και δεν με πειράζει το χρώμα του μεταλλίου. Μου αρκεί η πρόκριση. Προσωπικά αισθάνομαι δικαιωμένος και είναι όμορφο το συναίσθημα να κερδίζω την πρόκριση ένα χρόνο πριν τους Ολυμπιακούς και τώρα να περιμένω την έναρξή τους».
Ο Νικολαΐδης μίλησε για τα… μαγικά που έγιναν στον αγώνα του με τον Νοτιοκορεάτη Ντονγκ Μιν Τσα: «Ήταν ένας αγώνας που έπρεπε να έχω κερδίσει και τελικά η λήξη με βρήκε ηττημένο, με τους υπεύθυνους να κάνουν τα... μαγικά τους. Σε καμία περίπτωση δεν κυνηγάω φαντάσματα. Αν ήμουν τέτοιος δεν θα είχα διάρκεια στην καριέρα μου, ούτε διακρίσεις. Για να λέω κάτι δεν ψάχνω για δικαιολογίες. Σήμερα δεν έπρεπε να αγωνιστώ για το χάλκινο που ήταν η τελευταία ευκαιρία για πρόκριση, αλλά για το χρυσό. Είμαι σίγουρος όμως ότι τα πράγματα στους Ολυμπιακούς Αγώνες θα είναι διαφορετικά».
«Είχα το πείσμα»
Αναφερόμενος στην απόφαση να μη χρησιμοποιηθούν στο Προολυμπιακό ηλεκτρονικοί θώρακες, ο Νικολαΐδης, είπε: «Σκαρφίστηκαν ένα νομικό θέμα με την εταιρία που θα έδινε τους ηλεκτρονικούς θώρακες και τελικά οι αγώνες έγιναν χωρίς τη χρήση αυτών. Όλες οι ομάδες είχαν αντιρρήσεις για το γεγονός, αλλά δεν έγινε τίποτα. Αυτοί που ήθελαν έκαναν την πολιτική τους και πέρασαν τους αθλητές που ήθελαν. Ευτυχώς τελευταία στιγμή είχα το πείσμα και προκρίθηκα».
Επόμενος στόχος; «Δεν υπάρχει άλλος στόχος στο Λονδίνο από το χρυσό. Ήταν το όνειρο μου από το 2008 όταν πάτησα το πόδι μου έξω από το τερέν του τελικού στο Πεκίνο. Εύχομαι να είμαι γερός και ο Θεός να εχει γερούς την οικογένεια και το δάσκαλό μου Κώστα Τζιδημόπουλο. Θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στο χορηγό μου την Εθνική Τράπεζα, η οποία σε αυτές τις δυσκολες εποχές αποτελεί την κινητήρια δύναμη και με στηρίζει στην προετοιμασία για να μένω σε αυτό το επίπεδο. Επίσης ευχαριστώ οποιοδήποτε άνθρωπο με υποστηρίζει και μοιράζεται τη χαρά του μαζί μου».
Εν αναμονή του αδερφού
Ο Νικολαΐδης δεν αποκλείεται να μην είναι ο μοναδικός εκπρόσωπος της οικογένειας που θα βρεθεί το 2012 στο Λονδίνο: «Ελπίζω ο μικρός (σ.σ. Ανέστης) να είναι γερός και τέλη Ιανουαρίου να πάρει την πρόκριση. Η συμμετοχή μαζί με τον αδερφό μου είναι το μεγαλύτερο όνειρό μου. Μεγαλύτερο και από το να πάω στους Ολυμπιακούς Αγώνες».
πηγη: Onsports Team

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αναγνώστες