'Η ΕΝΩΣΗ ΦΙΛΑΘΛΩΝ ΒΑΡΕΩΝ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ[Ε.ΦΙ.Β.Α.].

'Η ΕΝΩΣΗ ΦΙΛΑΘΛΩΝ ΒΑΡΕΩΝ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ[Ε.ΦΙ.Β.Α.]. ...............ΕΛΠΙΖΕΙ ΣΤΗΝ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΑΣ


Σάββατο 14 Μαΐου 2011


Πάλη: Πρωτιά για Στριλιγκά,
στην 3η θέση ο Μισιρλάκης
11/05/2011

Διπλή εκπροσώπηση, διπλή επιτυχία για το «Καλλέργειος» στο Πανελλήνιο πρωτάθλημα πάλης παίδων που πραγματοποιήθηκε το περασμένο σαββατοκύριακο στη Θεσσαλονίκη. Το ηρακλειώτικο σωματείο συμμετείχε με τον Γιώργο Στριλιγκά και τον Ιάσωνα Μισιρλάκη, οι οποίοι κατάφεραν να διακριθούν στην κατηγορία τους. Συγκεκριμένα, ο πρώτος κατέκτησε την 1η θέση στην κατηγορία των 85 κ. στην ελευθέρας, ενώ ο Μισιρλάκης ήταν 3ος στα 63 κ. της ελευθέρας, αν και έφτασε πολύ κοντά στην κορυφή και αυτός. Μάλιστα ο Στριλιγκάς πήρε το εισιτήριο για το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα που θα γίνει τον Ιούνιο στην Πολωνία, όπου ευελπιστεί σε μία πολύ καλή παρουσία. Αναφερόμενος ο ίδιος στην επιτυχία του τόνισε: «Ήθελα για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά να παραμείνω στην κορυφή και τα κατάφερα. Δούλεψα πολύ σκληρά γι’ αυτό και είμαι πραγματικά ευτυχισμένος που τα κατάφερα. Σίγουρα χρωστώ πολλά στον προπονητή μου Παράσχο Δεσκουλίδη και στους συναθλητές μου. Ευχαριστώ επίσης τον πρόεδρο κ. Καλλέργη για τη στήριξή του».
Όσον αφορά στον Πανευρωπαϊκό είπε: «Στόχος μου είναι να βρεθώ στην πρώτη δεκάδα. Πέρυσι ήμουν
δέκατος, οπότε τώρα στοχεύω πιο ψηλά. Θα συνεχίσω να δουλεύω σκληρά και ελπίζω να τα καταφέρω»
ΠΗΓΗ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αναγνώστες