'Η ΕΝΩΣΗ ΦΙΛΑΘΛΩΝ ΒΑΡΕΩΝ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ[Ε.ΦΙ.Β.Α.].

'Η ΕΝΩΣΗ ΦΙΛΑΘΛΩΝ ΒΑΡΕΩΝ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ[Ε.ΦΙ.Β.Α.]. ...............ΕΛΠΙΖΕΙ ΣΤΗΝ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΑΣ


Τετάρτη 9 Ιουνίου 2010

Eπι σκοπον Ως εδώ και μη παρέκει Tου N.A. Kωνσταντοπουλου



Eπι σκοπον
Ως εδώ και μη παρέκει

Tου N.A. Kωνσταντοπουλου

Είμαι Ολυμπιακός και δεν το έχω κρύψει. Αλλά έχω ασκήσει τόσο σκληρή κριτική για τον Ολυμπιακό, για θέματα βίας, όσο δεν έχει ασκήσει ο οποιοσδήποτε... κοντός ή ψηλός δημοσιογράφος. Κι έχω προκαλέσει, παλαιότερα, την αντίδραση ώς και του επίσημου ερασιτεχνικού Ολυμπιακού.

Απερίφραστα, λοιπόν, λέω ότι ντράπηκα για όσα έκαναν την Κυριακή οι οπαδοί του Ολυμπιακού στους μπασκετμπολίστες του Παναθηναϊκού. Οπως, θέλω να πιστεύω, έχουν ντραπεί δημοσιογράφοι για όσα ανάλογα και χειρότερα έχουν συμβεί στο ΟΑΚΑ· ας μην ξεχνάμε ότι στις 7 Ιουνίου 2006, δύο παίκτες του Ολυμπιακού πήγαν στο νοσοκομείο, ο ένας με ρήξη τυμπάνου, ο άλλος με εγκαύματα στην πλάτη, ένας τρίτος τραυματίσθηκε και δεν μπόρεσε να συνεχίσει στον αγώνα και, μετά τη λήξη της αναμέτρησης, ένας μπασκετμπολίστας του και ο φροντιστής χτυπήθηκαν από αεροβόλο όπλο, ενώ ο μάνατζερ και άλλος παίκτης δέχθηκαν επίθεση από οπαδούς. Αλλά αυτά δικαιολογούν τα άλλα;

Δεν γράφω σχόλιο σήμερα. Τα συναισθήματά μου εξωτερικεύω. Μετά τα αίσχη του «Ειρήνης και Φιλίας», λοιπόν, σκέφθηκα πως ήταν καλύτερα που έχασε ο Ολυμπιακός και δεν θα χρειαζόταν να διεξαχθεί πέμπτος αγώνας. Γιατί δεν μπορώ και δεν θέλω να διανοηθώ τι θα γινόταν απόψε στο ΟΑΚΑ.

Φτάσαμε στο σημείο να ευχόμαστε τα αίσχη να μένουν στα χυδαία υβριστικά συνθήματα. Αλλά δεν μπορούμε να ανεχθούμε να βλέπουμε το άθλιο πανό «Διαμαντίδη μπι... να σαπίσουν τα κόκκαλά σου». Οσο κι αν Διαμαντίδης μέσα στο γήπεδο έχει αποδείξει με κάποιες ενέργειές του ότι δεν είναι ο αδαμάντινος χαρακτήρας που κάποιοι προσπαθούν να μας πείσουν πως είναι.

Αν ήμουν ένας από τους αδελφούς Αγγελόπουλους και είχα διαθέσει τόσα εκατομμύρια, για να μου το ανταποδίδουν οι οπαδοί της ομάδας μου με τιμωρίες της έδρας του συλλόγου, με πρόστιμα και ζημιές του γηπέδου, που πρέπει να πληρώσω, θα τους γνωστοποιούσα με ανακοίνωση πως την επόμενη φορά που θα κάνουν κάτι το οποίο θα οδηγήσει τον Ολυμπιακό σε τιμωρία θα αποχωρήσω «αυθωρεί και παραχρήμα». Κι αν ήμουν ο Τσίλντρες και ο Κλέιζα, θα έφευγα ΤΩΡΑ. Αυτά...

ΠΗΓΗ/ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αναγνώστες