'Η ΕΝΩΣΗ ΦΙΛΑΘΛΩΝ ΒΑΡΕΩΝ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ[Ε.ΦΙ.Β.Α.].

'Η ΕΝΩΣΗ ΦΙΛΑΘΛΩΝ ΒΑΡΕΩΝ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ[Ε.ΦΙ.Β.Α.]. ...............ΕΛΠΙΖΕΙ ΣΤΗΝ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΑΣ


Τετάρτη 28 Αυγούστου 2013

ΗΛΙΑΣ ΗΛΙΑΔΗΣ: «Θέλω μετάλλιο στο παγκόσμιο»

28 Αύγουστος 2013
O ολυμπιονίκης του τζούντο Ηλίας Ηλιάδης, την Παρασκευή αγωνίζεται στο παγκόσμιο πρωτάθλημα τζούντο του Ρίο και μιλάει για τον μεγάλο στόχο του...
Ο χρυσός ολυμπιονίκης της Αθήνας και χάλκινος του Λονδίνου, διεκδικεί ένα ακόμη μετάλλιο μετά τα δύο χρυσά και δύο ασημένια που έχει κατακτήσει στην κορυφαία διοργάνωση του τζούντο. Προετοιμάζεται από τον Δεκαπενταύγουστο στην Βραζιλία, μαζί με τον εθνικό προπονητή, Νίκο Ηλιάδη και μίλησε στο gazetta.gr για τον μεγάλο του αγώνα της κατηγορίας των -90 κιλών...
-Ηλία, ανυπομονείς για τον αγώνα;
-Όσο δεν φαντάζεσαι, μετράω τις μέρες. Θέλω πολύ να μπω στο τατάμι και να αγωνιστώ, ετοιμάζομαι όλη τη χρονιά γι' αυτόν τον αγώνα που αποτελεί και τον φετινό μου μεγάλο στόχο. Είναι μια δύσκολη πρόκληση αλλά έχω μάθει στα δύσκολα, όλα αυτά τα χρόνια και διεκδικώ πάντα το καλύτερο.
-Που μεταφράζεται σε μετάλλιο αναμφισβήτητα...
-Α, ναι, πάντα σε θέση στο βάθρο στοχεύω όλα αυτά τα χρόνια έτσι έχω "συνηθίσει". Το θετικό είναι ότι είμαι σε πολύ καλή κατάσταση, οι προπονήσεις μου είναι όπως πρέπει, έχω υγεία, αλλά και στο ψυχολογικό κομμάτι είμαι μια χαρά. Νιώθω ήρεμος και συγκεντρωμένος στο στόχο μου και ελπίζω όλοι μου οι κόποι της χρονιάς να ανταμειφθούν.
-Εκτός από εσένα, θα δώσεις χαρά και στους Έλληνες...
-Μα, αυτός είναι και ο στόχος μου. Να γεμίσω με χαρά τους συμπατριώτες μου, να σηκώσω την Ελλάδα ψηλά. Ξέρω τα μεγάλα προβλήματα που περνά η χώρα μου, ξέρω την στενοχώρια που νιώθουν οι Έλληνες λόγω της κρίσης. Θέλω να σηκώσω την ελληνική σημαία ψηλά και να χαμογελάσουν μικροί και μεγάλοι.
-Θα δώσεις μεγάλη χαρά και στην οικογένειά σου, στη γυναίκα σου και στα παιδιά σου...
-Με έχουν και τους έχω στερηθεί πάρα πολύ, περισσότερο από δύο μήνες. Αλλά μη νομίζεις, αυτό που, περισσότερο και από ένα μετάλλιο θέλουν τα παιδιά μου, είναι πολύ απλά να είμαι στο σπίτι, κοντά τους...

πηγή: gazzetta.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αναγνώστες