'Η ΕΝΩΣΗ ΦΙΛΑΘΛΩΝ ΒΑΡΕΩΝ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ[Ε.ΦΙ.Β.Α.].

'Η ΕΝΩΣΗ ΦΙΛΑΘΛΩΝ ΒΑΡΕΩΝ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ[Ε.ΦΙ.Β.Α.]. ...............ΕΛΠΙΖΕΙ ΣΤΗΝ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΑΣ


Παρασκευή 21 Ιουνίου 2013

Ταεκβοντό :Ασημένιο μετάλιο ο Αλέξανδρος Νικολα'ι'δης


Ταεκβοντό 

Παρασκευή, 21 Ιούνιος 2013 15:04
Αμέσως μετά την κατάκτηση του ασημένιου μεταλλίου στους Μεσογειακούς της Μερσίνας, ο Αλέξανδρος Νικολαϊδης μίλησε στην ιστοσελίδα της ΕΟΕ.

Ο Αλέξανδρος Νικολαϊδης έφτασε ως τον τελικό στην κατηγορία των -80 κιλών αλλά εκεί έχασε από τον Τούρκο Αλί Σαρί με 5-0.

Αλέξανδρε, σε πίκρανε η απώλεια του χρυσού μεταλλίου;
«Όταν πας στον τελικό θέλεις πάντα το χρυσό. Εγώ δεν έπαιξα καλά, ήταν καλύτερος ο Τούρκος και δίκαια νίκησε.»


Εχεις κατακτήσει μετάλλια σε όλες τις μεγάλες διοργανώσεις; Ποιο είναι το κίνητρο που σε κρατάει ακόμα σε ανταγωνιστικό επίπεδο.
«Το κίνητρο που έχω πλέον είναι ένα καλό κλείσιμο στην καριέρα μου. Δεν ξέρω πότε θα έρθει αλλά πρέπει να πάρω σοβαρές αποφάσεις. Θέλω να συνεχίσω αλλά στην Ελλάδα τα πράγματα είναι πάρα πολύ δύσκολα, οι συνθηκες είναι αντίξοες για τέτοιου είδους πρωταθλητισμό και πρέπει να δω τι θα κάνω. Ισως βάλω τέλος του χρόνου, ίσως το παλέψω για το Ρίο, θα δω…»

Πότε σκοπεύεις να πάρεις την απόφαση;
«Αυτή τη στιγμή νιώθω πολύ κουρασμένος και δεν σκοπεύω να πάρω μέρος στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα αυτού του καλοκαιριού. Θα προσπαθήσω να ξεκουραστώ λίγο και τον Σεπτέμβριο θα σκεφτώ το μέλλον. Μην ξεχνάτε ότι τα τελευταία χρόνια δεν έχω σταματήσει καθόλου».

Το γεγονός ότι πέρσι στο Λονδίνο μετά από δύο συνεχόμενα Ολυμπιακά μετάλλια, δεν ανέβηκες στο βάθρο, σε επηρέασε στον σημερινό τελικό;
«Αυτός ήταν ο λόγος που ήρθα στους Μεσογειακούς. Επειδή δεν πήρα μετάλλιο στο Λονδίνο, ήθελα να το πάρω εδώ στην Μερσίνα, αλλά στον τελευταίο αγώνα δεν ήμουν αυτός που έπρεπε να ήμουν…»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αναγνώστες